Fransk manikyr på tånaglarna

Do I need to say more? Gissa vad jag tycker och tänker om detta...



...FULT!

Jepp, fransk manikyr skall hållas på händerna, om den nu alls ska fixas. Gillar inte fransk manikyr, mina naglar är något mittemellan. Ganska naturliga, ett transparent baslack och ganska långa men inte överdrivet långa. Tror inte ens att fransk manikyr skulle passa mina naglar, mina fingrar är långa och smala och skulle se ut som skeletthänder med den. Annars är ett vanligt rött lack (t.ex. Mavalas Paris, nr. 3) snyggt på naglarna. Har röda naglar ibland men också korallfärgade (Mavala Samoa, nr. 61) på sommaren. Tånaglarna håller jag oftast röda. Yäääyy. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0