Hallåå

Har inte orkat skriva något inlägg nu igen på, let's see, två dagar. Det finns två anledningar, antingen är jag lat eller antingen är jag... lat. Eller sen har jag ju också varit upptagen. Har packat inför en resa med vännerna. Var idag till butiken och köpte lite nödvändigheter - kassett till min videokamera, snacks +  annat. Min pappa köpte idag iPhone som han hade förhandsbeställt men den hade något trubbel med sig. Antagligen relaterat till sim-kortet. :/ Tänkte även jag köpa en eftersom min gamla (nya, dyra mobil) gick sönder på midsommaren. Men priset är ju typ 400 euro så... Får se. Det stod förresten i tidningen att andra mobiltillverkare skulle ge ut billigare telefoner i samma stil som iPhone under hösten. Kanske nappar på det sen.

Så nu till saken. När pappa nu köpte en ny mobil skall jag alltså få hans gamla. Saken med den är att den inte ens är gammal och dålig. Men eftersom han är en prylbög köpte han en iPhone istället. Hans gamla mobil var en Nokia n93. Alltså en verkligen bra mobil. Bra kamera, 3g, enorm display, n-series, pocket pc... NIIIICE! :)



Nokia n93. Den är en "snäcka" men skärmen går att svänga hursomhelst. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0