Jag gillar mina läppar

Tänkte fråga er alla läsare: vad gillar ni mest hos er själva? Jag gillar mina läppar, mina armar, mina ben och mina händer. Mina fötter är pyttesmå men långa, likaså mina händer och fingrarna. Sen gillar jag också min hy. Det här är inte skryt, alla har väl rätt att säga vad de tycker om hos sig själva? :) Förut hade jag enormt komplex för mina ringar under ögonen och min bleka hy, men hittade bra sminkprodukter! Och sömn...

                                    

hejhåå
Men jag gillar inte min ansiktsform så mycket. Men whatever. :P
Om jag skulle se annorlunda ut skulle det inte vara jag... Förresten
är det där inte min riktiga klädstil på bilden haha, pyjamas...

Kommentarer
Postat av: Gauppivikt.blogg.se

Aha ok :P haha

2008-07-07 @ 22:38:50
URL: http://gauppivikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0