Use Google Translate

Sitter här nu, en vecka efter att jag kom hem från resan med vännerna. Vet ni vad jag tänker på? JAG LÄNGTAR TILLBAKA! 7 dagar - en vecka - senare och ännu denna frustrerande längtan kvar. Dessutom ett citat ur min skriftliga dagbok (som jag skriver i när jag vill använda händerna till annat än att visa fingret och skriva på datorn ibland):

Je suis tombé amoureuse, sérieusement, et je ne lui peux pas oublier. Son nom commence par un C. Qu'est-ce que je vais faire?!

Ja, jag skriver dagbok på franska (och nej, jag använder inte Google Translate, skillzzz you see haha). Bara för att det ser så jävla lyxigt ut och jag därför gillar att läsa det. ;P Känner mig helt tom nu, back to basics, hemma igen... Nu ska jag göra något kul istället för att sitta här och tycka synd om mig själv. Bloggens slut skjuts upp!

XOXO, Johanna - bloggare igen! (Snart ska det tas ordentligt i och bloggen ska få ett intressant innehåll.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0