Utmaning

Gjorde en utmaning som jag hittade i en annan blogg:

1. Vilken kändis skulle du vilja se som en hemlös tiggare på gatan?
Paris Hilton haha

2. Vilken kändis skulle du inte bromsa för vid övergångsstället?
Carola - för att hon ALLTID är med i Eurovision och ALLTID skyller ifrån sig om hon inte vinner Melodifestivalen eller kommer inom top 10 i Eurovisionsfinalen!

3. Vilken kändis skulle du vilja be hålla käften?
Avril Lavigne - hennes musik var bra förut, sen kom hennes nya skiva... :P

4. Vilken kändis skulle du kunna spy på?
Brad Pitt - nej, jag tycker inte att han är snygg! Bara överskattad. Antagligen är jag den enda straighta tjejen som tycker så!

5. Vilken kändis förtjänar en käftsmäll?
Jared Leto - för att han startade 30 Seconds To Mars, skippade skådespelarkarriären och färgade håret (FULT) svart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paris skulle jag också villja se hemlös!

2008-08-02 @ 19:51:09
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0